Anna in Duitsland

Blijdschap en teleurstelling

Als allereerst: dank aan iedereen die met mij mee leeft. Na gisteren heb ik ontzettend veel lieve en positieve reacties gekregen. Onder andere mensen die aangaven te bidden voor mee en ook kreeg ik tips door gestuurd. Super lief en ik voel me echt gesupport!

Even een snelle update over mijn keuze.

Na een vrij rustige nacht slaap, werd ik vanmorgen wakker met nog steeds een goed gevoel bij gaan naar het noorden. Zo gezegd, zo gedaan en dus moest er gebeld worden met de contactpersonen. Het zuiden had ik als eerste aan de lijn; de man die ik sprak was behoorlijk teleurgesteld en had de afwijzing niet zien aankomen volgens mij. Nadat ik het kort had toegelicht hebben we na 1,5 minuut opgehangen.

In de avond heb ik mijn contactpersoon van het noorden gesproken. Hij was enthousiast en reageerde lief. We hebben snel wat korte dingen doorgesproken. Zo mag ik volgende week van donderdag op vrijdag een nachtje komen slapen, om alvast te wennen aan mijn nieuwe stad (Rendsburg) en twee gezinnen te ontmoeten die zich hebben aangeboden als gastgezin (vind ik echt super spannend!). Daarnaast hebben we het kort gehad over wanneer ik kan beginnen en dit zal waarschijnlijk 9 september zijn (alhoewel hij nog niet met zekerheid kon zeggen of het papierwerk voor die tijd rond kon zijn, dus nog even afwachten).

Wat in elk geval duidelijk is, is dat ik ga naar Gemeinschaft Rendsburg en dat daar een hele hoop lieve mensen op mij staan te wachten.

Nogmaals dank voor alle lieve berichten! Ik hou jullie op de hoogte over mijn korte trip erheen en alle drukte die ik deze 3 weken zal ervaren.

Freundlichen GrüBen,

Anna

PS: Om een inkijkje te krijgen in de kerk waar ik heen ga, heb ik het linkje van hun website geplaatst op m'n reislog

Reacties

Reacties

Ruben

Wow super spannend! Fijn dat je een keuze hebt kunnen maken en er een goed gevoel bij hebt. Nog maar een paar weekjes en dan ben je al weer weg. Ik hoop dat je er mooie herrineringen aan over mag houden en dat je veel van God mag ervaren!

Ik ben in ieder geval super trots op je!

Gerpaula

Fijn dat de keuze is gemaakt Anna! Spannend allemaal maar vooral ook een prachtig avontuur samen met God! Ik bid je zijn nabijheid toe!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!